torsdag 23. september 2021

Strandvandring på Jæren 2021. Kvassheim hamn til Varhaug gamle kyrkjegard

Sommaren 2021 arrangerte Hå, Klepp og Sola kommune tolv strandvandringar på Jæren. Turane starta onsdag 16. juni og gjekk då frå Sirevåg til Kvassheim hamn. Denne dagen brukte eg tida til å rydda i hagen etter hyttebesøk. 
Neste etappe hadde startpunkt i Kvassheim hamn. Målet var Varhaug gamle kyrkjegard. Her møtte eg opp saman med 26 andre turgåarar. 
Veret viste seg frå ei god side. Me fekk ein framifrå solrik og hyggeleg tur.


Her ser me nordover frå Kvassheim hamn. Eit litt høgt tårn i det fjerne viste seg å vera eit jonsokkbål klar for kvelden. Turen gjekk nemleg den 23. juni. Markblomstene er friske og nokså nyleg utsprungne.


Frå hamna måtte me gå opp til Fv. 44 og fylgje den eit stykke. Trafikken var heller liten på føremiddagen. Heldigvis kunne me kryssa hovudvegen og ta Haarrvegen litt vidare nordover.
Framme ved Fv. 44 var det å kryssa vegen att. På vestsida av 44 var ein klyvar som førde oss trygt ned mot merka fotløype.


Det tok ikkje lang tid før me vart minna på datoen att. I Stavnheimsvika kom me over ei ny klargjering av  bål for kvelden.


Båttrafikken for sommaren var også i gang. Både seglbåtar og racerbåtar glei forbi langs kysten. Steingardane er eit syn for seg.


Vrakrestar ligg langs strendene.


Det var høgsesong for sverdliljer.


Det er brukt mange timar på å laga berre denne eine steingarden på Jæren.


Varhaug gamle kyrkjegard var endepunkt. Eg målte 9,89 km vandring på  turappen min. Då hadde me tusla litt i Madland hamn og kost oss med kaffi og turmat i tillegg til turgåing.
Eg og fleire med meg hadde avtalt kjøring med to bilar. Det var ikkje nokon som gjekk turen att og fram denne gongen, så vidt eg kunne forstå.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Turar i Bjerkreim, Hå, Stavanger og Klepp i 2024.

I 2024 fekk me koma til stader me ikkje hadde vore før. Allerede i januar reiste me til Bjerkreim for å utforska eit område me aldri hadde v...