lørdag 4. desember 2021

Advent 2021, del 2.

Eg hadde vel aldri trudd eg skulle skriva ein julesong på engelsk. Men i dag vert det slik. 
I NRK sitt program, Julekanalen, har eg i det siste lagt merke til ein song framført av Cathrine Iversen.
Songen blir introdusert som "Sagnet om julerosen" og at det er Rolf Løvland sin. Eg har nå leita på Internett og undersøkt. 
Songen heiter eigentleg Mary`s Lament. Lament er ein klagsong/klagetekst. Tekstforfattar er Brendon Graham. Etter ein del leiting fram og tilbake fann eg ut at norsk tekst ikkje var gitt ut offentleg ennå. Dermed skriv eg den engelske teksten eg fann. Så får eg prøva å oversetja innhaldet. Det vert berre ei heimesnekra oversetjing for å få fram meininga.





Mary's lament

Secret Garden

A Star shines brightly high
To tell a King is nigh, 
But Mary holds a baby,
No sound he makes, no cry.
She lays him in a manger,
This night he first is born,
To keep him safe from danger,
All on a Christmas morn.

She lullabyes so soft, so low,
She sees the crown and the thorn
She sings of how she loves him so,
But still her heart is torn, forlorn,  
All on a Christmas morn.

Ei stjerne skin klårt frå det høge for å varsla at ein konge er nær. Men Maria held eit lite barn. Han lagar ikkje lyd, han grin ikkje. Ho legg han i ei krybbe denne første natta han lever. Alt dette skjer ein julemorgon.

Ho syng voggesongar, så mjukt, så lågt. Ho ser krona og tornene. Ho syng om kor høgt ho elskar han. Men hjarta hennar er likevel sundrive og trist. Alt dette skjer ein julemorgon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Turar i Bjerkreim, Hå, Stavanger og Klepp i 2024.

I 2024 fekk me koma til stader me ikkje hadde vore før. Allerede i januar reiste me til Bjerkreim for å utforska eit område me aldri hadde v...