lørdag 11. desember 2021

Advent 2021, 12. desember

Eg leita etter julekort i ei skuffe. I staden fann eg gamle kassettar.  Ja, dei små rektanglane med lydband inni me spelte musikk frå.  Tittelen på kassetten eg tok fram er: "Visst skal våren komme". Songar om håp.
I salmeboka frå 2013 finn me salme 897: Å, denne kilde ren som paradiset,
Ei svigerdotter inviterte til konsert i Sunde kirke for mange år sidan. Der vart eg for første gong kjent med denne vakre salmen.
Songen vel eg for tredje søndag i advent.
Kusymra på biletet minner meg og om at visst skal våren koma, visst skal verda bli ny.


1. Å, denne kilde ren som paradiset,
den springer frem her like ved min fot.
Å, denne strøm fra dine dype kilder, 
gir meg tilbake helse, liv og mot.
Min kropp av feber, mine sprukne lepper,
mitt savn, min klage, min lengsel og min tørst.
Å, denne strøm fra dine dype brønner
gir meg tilbake helse, liv og mot.


2. Å, denne kilde ren som paradiset,
den springer frem her like ved min fot.
Å, denne strøm fra dine dype brønner, 
gir meg tilbake helse, liv og mot.
Du lar meg drikke.
Mine sprukne lepper,
min kropp av feber
blir lesket av din trøst.
Å, denne strøm fra nådens dype brønner,
du er min helse og mitt liv, mitt mot.


3. Du er min kilde, ren som paradiset
ser jeg deg nå med naglet hånd og fot!
Å, rike strøm fra dine dype brønner
gir meg tilbake helse, liv og mot.


Teksten er av Eivind Skeie og melodien av Sigvald Tveit

Salmeboka minutt for minutt nr. 897; 33,29

I adventstida er det godt å bli minna om at Jesus er kjelda med evig liv som veller fram. Kjelda spring fram like ved vår fot. Han er nær oss og ikkje langt vekke eller uoppnåeleg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Turar i Bjerkreim, Hå, Stavanger og Klepp i 2024.

I 2024 fekk me koma til stader me ikkje hadde vore før. Allerede i januar reiste me til Bjerkreim for å utforska eit område me aldri hadde v...