mandag 7. desember 2020

Advent, 8. dag.

Svein Ellingsen synest eg er ein fabelaktig salmediktar. I salmeboka er det fleire salmar av Svein Ellingsen.

Han døde 5. april i 2020. Han var fødd 13. juli 1929.
Adventssongen eller salmen eg har valt for 8. desember, har Sven Ellingsen gjendikta i 1957 og 1971 står det i salmeboka. Det er dikta fritt etter Edvard Evers 1914. Melodien er Johan Crüger sin frå 1640.
Eg er glad i teksten til: "Mens frost og vintermørke rår", nummer 18 i N13.
Biletet tok eg i april ikkje langt frå Melsvatnet. Det minner meg på at det gjeld å vera tilkopla.

1. Mens frost og vintermørke rår,
begynner kirkens nye år,
og våre sinn skal være vendt
mot lyset som på jord er tent.

2. I mørket ved vår side står
han som steg ned i våre kår.
Hvert adventslys skal minne om
at Jesus, lysets Herre, kom.

3. Han kommer stadig til oss inn
og lar oss se Guds milde sinn.
Vårt ønske ved den tente krans
er at vårt liv må være hans.

4.    Når verden og dens tid forgår,
gryr evighetens kirkeår.
O Herre, la oss finne vei
til lys og evig liv hos deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Turar i Bjerkreim, Hå, Stavanger og Klepp i 2024.

I 2024 fekk me koma til stader me ikkje hadde vore før. Allerede i januar reiste me til Bjerkreim for å utforska eit område me aldri hadde v...